sábado, 9 de noviembre de 2013

Festa de la Tardor: La Castanyada 2013

Aloha a tots i a totes,

Aquí teniu un petit record en format àlbum de fotos, dels alumnes de cinquè i sisè de primària del CEIP Cervantes, durant la trobada de l'alumnat de l'escola al pati per a gaudir de la Festa de la Tardor més tipadora:

  LA CASTANYADA!  

Varem menjar moltíssims fruits secs i castanyes molt bones que el nostre estimat conserge Pedro ens va preparar. Gràcies a tots els pares i mares per la vostra col·laboració, amb els fruits secs que varen portar de casa. Va ser molt divertit.
Ara a classe ens tenim fruits secs pràcticament fins a la castanyada de l'any vinent... jeje. Tranquils que els anirem menjant de mica en mica  ^o^


5 comentarios:

  1. Carla Garcia Boned 5·A11 de noviembre de 2013, 10:45

    Quines fotos mes boniques,que be sortim tots!

    ResponderEliminar
  2. Ana Aiting Hernández Borrego 5ºA11 de noviembre de 2013, 10:52

    Molt chulo!!
    m'agrada molt

    ResponderEliminar
  3. Elena Sanz Sanchez
    Guau an salido muy bien todos ,pero podriamos hacer una foto de todo el grupo.

    ResponderEliminar
  4. Hugo Prendes Menendez 5B
    Aquell dia m'el vaig passar molt be, i m'en vaig possar morat amb tants fruits secs,les fotos estan molt be, i ja estic esperant la trencada del proxim any

    ResponderEliminar
  5. Hola sonc na Natalia de 5eB.I magrada molt el blog , els videos , i el dia de la trencada .

    ResponderEliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.